Castiga peste 4000 RON in fiecare luna
Adauga o reteta sau creeaza un meniu si te inscrii automat la concursurile noastre.
Mai multe informații.

Ultimele retete

Prajitura delicioasa si sanatoasa cu hrisca si afine
RETETA

Prajitura delicioasa si sanatoasa cu hrisca si afine

Reteta postata de @bombonica · 98 afisari
Dovlecei umpluti cu hrisca si telina
RETETA

Dovlecei umpluti cu hrisca si telina

Reteta postata de @bombonica · 126 afisari
Supa de hrisca
RETETA

Supa de hrisca

Reteta postata de @bombonica · 121 afisari
Mai multe retete

Ultimele meniuri

Conține  |  3 retete
Supa crema de toamna cu dovleac si rosii
O cina de poveste - cordon bleu de pui la cuptor
Prajitura cu visine si afine
Meniu postat de Catalina
Conține  |  3 retete
Ciorbă de miel
Reteta sanatoasa de toamna- pui cu dovlecei
Toamna aduce - vinete umplute cu carne si sos picant
Meniu postat de Yummy · 9 afisari
Conține  |  3 retete
Aperitiv cu bacon si cartofi
Mancare picanta de linte rosie,
Dulceata de smochine galbene,
Meniu postat de Stea · 12 afisari
Mai multe meniuri

Ultimele retete castigatoare

LANGOŞI – RETETA NOASTRA ROMANEASCA DE LA MAMA SI BUNICA
RETETA ZILEI  |  17 Noiembrie

LANGOŞI – RETETA NOASTRA ROMANEASCA DE LA MAMA SI BUNICA

Creata de Mary · 483 afisari
Supa de hrisca
RETETA SAPTAMANII  |  04 Nov. - 10 Nov.

Supa de hrisca

Creata de @bombonica · 116 afisari
Supă-cremă de dovleac
RETETA LUNII  |  Octombrie 2019

Supă-cremă de dovleac

Creata de Lorena · 399 afisari

Arhiva castigatori

Semintele de in, ALIMENT MINUNE PENTRU ORGANISM
Semintele de in, ALIMENT MINUNE PENTRU ORGANISM

Semintele de in, ALIMENT MINUNE PENTRU ORGANISM

Articol postat de Alexandra Anda  ·   · 5.1k afisari
Articol postat de  Alexandra Anda  ·  5.1k afisari

Semintele de in castiga, pe zi ce trece, tot mai multa popularitate. Asta pentru ca au o multime de beneficii pentru sanatate, sunt la indemana si extrem de nutritive.


Beneficiile semintelor de in


Te ajuta sa slabesti – fiind bogate in grasimi sanatoase si fibre, semintele de in mentin pentru o perioada indelungata senzatia de satietate. Asadar, vei consuma mai putine calorii iar kilogramele in plus vor fi eliminate treptat.


Scad nivelul de colesterol “rau” – potrivit unui studiu, semintele de in reduc in mod natural nivelul de colesterol rau LDL.


Sunt bogate in antioxidanti – semintele de in sunt bogate in antioxidanti de pret, care previn semnele imbatranirii, dar si dezechilibrele hormonale. Polifenolii incurajeaza multiplicarea probioticelor in intestine si ajuta la prevenirea infectiilor intime.


Stimuleaza digestia – semintele de in sunt bogate atat in fibre solubile, cat si in fibre insolubile. Acestea sunt extrem de benefice pentru digestie. Doua lingurite de seminte de in, preferabil macinate imediat inainte de consum, pentru a evita rancezirea, au un aport de 5 grame de fibre, mai mult decat suficient pentru o digestie fara probleme.


Bogate in acizi grasi Omega-3 – semintele de in sunt bogate in acizi grasi Omega-3, despre care se stie ca au o multime de beneficii pentru sanatate.


Amelioreaza simptomele menopauzei – specialistii au descoperit ca exista o legatura intre ameliorarea simptomelor menopauzei si consumul de seminte de in. Acestea echilibreaza hormonal organismul si, totodata, previn instalarea osteoporozei.


Previn cancerul – un studiu realizat in anul 2005 de catre Institutul American de Cercetare pentru Cancer a descoperit ca semintele de in scad riscul de cancer la san. De asemenea, cercetatorii sunt de parere ca semintele de in scad, de asemenea, riscul de cancer ovarian si de prostata.


Reduc tensiunea arteriala – semintele de in sunt benefice pentru persoanele diagnosticate cu hipertensiune. Potrivit cercetatorilor greci, consumul constant de seminte de in reduce tensiunea arteriala.


Sunt eficiente in tratarea depresiei – cercetatorii japonezi sunt de parere ca semintele de in sunt extrem de eficiente in tratarea depresiei, consumate in paralel cu tratamentul recomandat de catre medic. Potrivit acestora, pacientii diagnosticati cu depresie sufera un deficit de acid eicosapentaenoic, acid gras tip omega care se regaseste din belsug in semintele de in.


Benefice in cazul bolilor de ficat – semintele de in protejeaza ficatul de boli, ba chiar sunt recomandate persoanelor care au probleme cu alcoolul.


Cum poti introduce semintele de in in alimentatia ta


In aluatul prajiturilor – poti incorpora semintele de in in aluatul prajiturilor de casa pe care le pregatesti.

In smoothie-uri si shake-uri – poti adauga seminte de in macinate pe loc in orice bautura pe care o prepari acasa. Acest superaliment va potenta calitatile nutritive ale oricarui smoothie.

In iaurt – pune 2 lingurite de seminte de in in iaurtul pe care il mananci la micul dejun sau pe post de gustare.

In supe creme – poti adauga seminte de in in supa crema de legumE

Lasa un comentariu |